Výchozí stav…

Tak. Fotka z předsíně a hlavně komentáře k ní mě finálně nakopla.

image

8 thoughts on “Výchozí stav…

  1. Držím palce, držím palce, držím palce a budu sledovat. Možná se i zapojím – po turbolencích posledních měsíců a změnách v životě mám pocit, že jsem na to taky zralá. Díky za sdílení. A ad fotky – takový normální stav.

    Liked by 1 osoba

  2. Kuchyň mi trochu připomíná tu naši, tam máme největší slabinu, protože po původních majitelích zbyla taková nic moc kuchyně s málo skříňkami a málo odkladním prostorem (i když čím míň odkladního prostoru, tím míň… atd. 🙂 ). Ale tam věřím, že s tím něo provedeme teď při přestavbě. A to jsme fakt docela dobří v tom, že zbytečně nehromadíme „verky“, pomůcek do kuchyně máme pramálo.
    Dík za blog, budu sledovat, možná mě taky nakonpne. A tobě držíme palce! 🙂

    To se mi líbí

  3. Proč „do mě“? Vždyť tam bydlíte vy, je to vaše věc, jak si co uspořádáte. btw: jak jsi psala, že se možná budete stěhovat – nechcete investovat – to by se pak přeci připsalo do zhodnocení bytu, ne? Jediná věc, které opravdu nerozumím – je ten časový rámec. Půl roku? Mě se to zdá dlouho (děsně), protože to vlastně celou dobu neuvidíš „výsledek“, a to mi přijde spíš demotivační. Anebo to špatně chápu a je to půl roku včetně všeho ostatního (skládání a tak). Podle mě – by tak dva měsíce měly stačit.

    To se mi líbí

    1. tak jsem to upravila, je fakt, že příliš fotek veřejně není dobrý nápad… i tak jsem polevila i vedle…
      je to naše věc, ale pokud se tam už ani já necítím dobře, je něco špatně ne… a nevím, jak jinde, ale tady ti nikdo rekonstrukci bytu nezaplatí. Každý si to stejně chce udělat podle sebe. Navíc nás čeká to rozseknout, tj. do léta se rozmyslet, jestli tady zůstaneme a pak to předělat celé, nebo jestli to prodáme a pak to nemá cenu. Ale zredukovat počet věcí cenu má tak jako tak 🙂
      Do října je s rezervou. Třeba dneska jsem s holkama vyklízela pokojíček. Znovu, protože první pokus moc nedopadl. Optimálně by bylo do léta, ale víme, jak to s tím optimálním plánem vypadá v reálném světě 😀

      To se mi líbí

      1. jasně, že je rozdíl v ceně mezi kompletně zrekonstruovaným bytem a bytem v původním stavu. ale ne zase takový… a částečná rekonstrukce už se vůbec při prodeji nevyplatí…

        To se mi líbí

Zanechat Odpověď

